تشدید بارش ها در روز های آینده ! کامبکی از جنس زمستان !

 

با یاد و نام خدا ؛ عرض سلام و  وقت بخیر دارم خدمت تک تک همراهان عزیز هواشناسی مستقل استان مازندران

 

خب ؛ طی روز های پیش رو ( شاید تا 1 هفته ) با حاکمیت پرفشار سطح زمین ، در جلگه استان شاهد آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با بارش های متناوب ، کاهش دما و گاهی با وزش باد خواهیم بود .

در ارتفاعات استان علاوه بر اینکه بعضا کاهش ابر رو خواهیم داشت ، گه گاه با عبور امواج ناپایدار از تراز میانی جو ، شاهد بارش های متناوب خواهیم بود علی الخصوص در گذر صبح به بعد از ظهر جمعه و همینطور بعد از ظهر شنبه .

در جلگه استان اگه بخوایم بازه تعیین کنیم ، مهم ترین بازه های بارشی بامداد تا بعد از ظهر جمعه علی الخصوص در غرب و دامنه های استان با حاکمیت جریانات جنوب غرب سو . دیگری بعد از ظهر شنبه تا صبح یکشنبه هست .

طی این مدت در ارتفاعات استان احتمال رعد و برق هم بعضا وجود داره و این شانس برای جلگه ضعیفه . برف هم میتونه خصوصا در شامگاه شنبه و بامداد یکشنبه به حوالی 2000 متر هم برسه .

دریا هم بعضا نسبتا مواج پیش بینی میشه .

 

برای دوشنبه و یا سه شنبه ، با ورود کم ارتفاع اصلی ، ضمن تشدید بارش ها در کل استان ، شاهد توفانی شدن دریا ، کاهش محسوس دما و پایین اومدن برف تا حوالی 1500 - 1000 متر خواهیم بود که در زیر این کم ارتفاع رو برای بعد از ظهر دوشنبه ملاحظه می فرمائید :

 

 

عزیزان ؛ ممنون میشیم در وب ما عضو شوید ، نظر دهید و در مباحث عمومی هواشناسی ما شرکت کنید و هوای مهرارتون رو گزارش کنید . چون خیلی مطالب هم اونجا گفته میشه . منتظر پاسخ گویی به سوالات شما در بخش نظرات هستیم .

 

با ما همراه باشید .

 

ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

 

برای مشاهده کانال هواشناسی استان مازندران بر روی آی پایین کلیک کنید .

 

 

 


هواشناسی بابلسر فورکا استان ,بارش ,خواهیم ,بعضا ,کاهش ,جلگه ,تشدید بارش ,ارتفاعات استان ,جلگه استان ,استان مازندران ,آینده کامبکی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

‌‌‌‌‌ ایانیک نیا ایران توریست 98music04 اطلاع رسانی و مطالب مفید