بهار ، بهارانه پیش می رود ! روز های ریلکس هوا مازندران !

 

با یاد و نام خدا ؛ عرض سلام و وقت بخیر دارم خدمت تک تک همراهان عزیز هواشناسی مستقل استان مازندران

 

خب ،به دلیل ؛ عبور موجی از تراز میانی جو ، برای یکشنبه هم شرایطی نزدیک به امروز رو خواهیم داشت . آسمانی نیمه ابری و ابری ، بارش های متناوب در ارتفاعات و بخش هایی از دامنه ها ، احتمال رعد و برق خصوصا در ارتفاعات که در گذر بعد از ظهر یکشنبه به صبح دوشنبه با حاکمیت پرفشار سطح زمین ، در برخی نقاط جلگه هم شانس برای بارش های پراکنده وجود داره . روز دوشنبه ناپایداری ها به نسبت روز یکشنبه روند کاهشی دارند . روز سه شنبه برای بعد از ظهر و شب به خصوص ارتفاعات احتمال رگبار و رعد و برق وجود داره .

احتمال مه رو برای ساعات بامداد و اول صبح سه شنبه و چهارشنبه خصوصا سه شنبه علی الخصوص ساحل وجود داره .

افزایش نسبی دما رو خصوصا روز چهارشنبه در استان خواهیم داشت که احتمال ضعیف فون ( گرم باد ) هم در ارتفاعات و بخش هایی از دامنه ها وجود داره .

دریا هم طی این مدت نسبتا آرامه گاهی با افزایش موقتی موج .

برای اواخر هفته هم باید منتظر موج جدیدی از بارش ها باشیم که کارش رو در روز پنجشنبه به خصوص بعد از ظهر و شب به صورت رگبار و رعد و برق پراکنده از ارتفاعات آغاز میکنه که در این مورد طی روز های آتی بیشتر بحث خواهد شد .

 

در زیر هم تجمع بارش ها رو تا پایان هفته از دید دو مدل ( ECMWF ) و ( GFS ) مشاهده می فرمائید :

 

 

عزیزان ؛ ممنون میشیم در وب ما عضو شوید ، نظر دهید و در مباحث عمومی هواشناسی ما شرکت کنید و هوای اسفندارتون رو گزارش کنید . چون خیلی مطالب هم اونجا گفته میشه . منتظر پاسخ گویی به سوالات شما در بخش نظرات هستیم .

 

با ما همراه باشید .

 

ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

 

برای مشاهده کانال هواشناسی استان مازندران بر روی آی پایین کلیک کنید .

 

 

 


هواشناسی بابلسر فورکا ارتفاعات ,احتمال ,وجود ,مازندران ,بارش ,هواشناسی ,وجود داره ,خواهیم داشت ,استان مازندران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

BEST MOVIES IN THE WORLD آپشن خودرو | گندم کار نمایندگی فروش قارچ و قهوه گانودرما دلبر کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. فان 98 موزیک تکست رپ